Všeobecné obchodní podmínky
1. Předmět všeobecných podmínek
LLB s.r.o. Léčebné lázně Bludov, se sídlem Lázeňská 572, Bludov, 789 61, IČ: 61973122 zapsán v OR Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 7483 (dále jen Lázně) vydávají tyto Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb – léčení, ubytování, stravování a služby související (dále jen služby) Klientům, upravující a vymezující jejich práva a povinnosti.
Smluvní vztahy, které nejsou upravené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb., v platném znění) a obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb., v platném znění).
2. Objednávání služeb
Služby v Lázních si Klient rezervuje telefonickou či písemnou objednávkou, kterou zašle poštou, nebo elektronickou poštou na adresu: recepce@lazne-bludov.cz.
Vystavená objednávka musí obsahovat zejména:
- jméno a příjmení klienta, případně dalších osob, kterým budou služby poskytovány
- adresu trvalého bydliště
- telefon
- přesnou specifikaci požadovaných služeb, případně včetně kategorie ubytování
- požadovaný termín poskytování služeb
- datum vystavení objednávky.
V ceně za ubytování není zahrnut lázeňský poplatek ve výši 20 Kč za den. Lázeňský poplatek neplatí osoby mladší 18 let, starší 70 let a osoby s průkazkou ZTP/P. Pokoje jsou klientovi k dispozici v den nástupu od 11:00 hodin, v den odjezdu do 9:00 hodin (nebo dle individuální domluvy s recepcí lázní). Procedury v rámci předem stanoveného léčebného programu může měnit pouze lékař.
Potvrzením objednávky Lázněmi vzniká mezi Klientem a Lázněmi smluvní vztah o prodeji služeb.
Zasláním objednávky Lázním Klient stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
3. Práva a povinnosti lázní a klientů
Základní práva Klienta:
- právo na poskytnutí služeb v rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky Lázněmi,
- právo na informace o všech skutečnostech, které jsou Lázním známy, a které se dotýkají objednaných služeb,
- právo na ochranu osobních dat. Uplatněním objednávky vyslovuje Klient souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 a násl. zákona č. 101/2000 Sb., v platném znění Lázně zpracovávaly chráněné osobní údaje Klienta, včetně rodného čísla, a to výhradně k úkonům, nezbytným pro plnění ze smlouvy a po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování.
Základní povinnosti Klienta:
- předložit všechny potřebné doklady nutné k zajištění služby,
- zajistit u osob mladších 15 let nebo osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje, doprovod a dohled dospělé osoby,
- zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let bez jeho doprovodu,
- dostavit se včas k čerpání sjednaných služeb a prokázat se dokladem o zaplacení služeb (pokud není dohodnuto jinak),
- dodržovat stanovený program a předpisy ubytovacího a léčebného zařízení,
- uhradit objednané služby v plné výši a včas před jejich poskytnutím,
- počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních klientů, lázeňském zařízení a poskytovatelů služeb a uhradit případnou škodu, kterou Klient způsobil Lázním nebo ostatním poskytovatelům služeb v rámci čerpání služeb.
Povinnosti Lázní:
- zajistit osobám uvedeným v objednávce poskytnutí služeb specifikovaných v této objednávce v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy,
- poskytnout Klientovi služby v termínu, rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky,
- pravdivě a řádně informovat Klienta o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro plnění ze smlouvy důležité, a které jsou Lázním známy.
4. Platební podmínky
Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v cenících Lázní.
Úhrada objednaných a Lázněmi potvrzených služeb se provádí zálohově, a to ve výši 100 % z ceny objednaných služeb. Individuálně je možné se dohodnout jinak.
Záloha musí být uhrazena dle data splatnosti faktury, před nástupem na lázeňský pobyt (pokud není klientovi potvrzena jiná lhůta k úhradě) nebo před poskytnutím ostatních služeb.
Způsob úhrady:
- bankovním převodem na základě vystavené faktury
- v hotovosti
- poukázkami Sodexho Pass, Le Cheque Déjeuner, Accor Services.
5. Storno podmínky
Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky pobytu. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno Lázním. Klient může zrušit potvrzenou závaznou objednávku jen do dne sjednaného nástupu a jen zaplacením částky odstupného (storno poplatku), které činí:
Stornopoplatky:
- 20 % ze sjednané ceny pobytu při stornu objednávky 21 až 11 dnů před potvrzeným nástupem
- 50 % ze sjednané ceny pobytu při stornu objednávky 10 až 4 dny před potvrzeným nástupem
- 80 % z ceny ubytování při stornu objednávky 3 až 0 den před potvrzeným nástupem
Léčebné lázně Bludov, mohou v některých případech od stornopoplatků upustit (např. úmrtí, prokázání nemoci).
6. Reklamace
Je-li rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb Lázněmi prokazatelně nižší než bylo v potvrzené objednávce sjednáno, vzniká Klientovi právo na reklamaci.
Podmínky reklamace jsou definovány v Reklamačním řádu.
7. Závěrečná ustanovení
Lázně mají právo jednostranným úkonem měnit a doplňovat tyto Všeobecné obchodní podmínky. Jestliže dojde k takové změně, budou nové Všeobecné obchodní podmínky zveřejněny na webových stránkách Lázní www.lazne-bludov.cz.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 11. 09. 2024 a ruší předchozí Všeobecné obchodní podmínky.